Klient sprzedał/wynajął nieruchomość
- Klient wypełnia Wniosek aktualizacyjny
- Klient dołącza do wniosku stosowne dokumenty na podstawie których zostanie rozliczony z RCGW S.A., np. protokół zdawczo-odbiorczy przekazania nieruchomości wraz ze stanem wodomierza na dzień przekazania
- Klient drukuje wypełniony wniosek wraz z kompletem dokumentów i dostarcza do siedziby RCGW S.A. (pocztą, osobiście, mailem)
- Jeżeli Klient życzy sobie aby RCGW S.A. przekazało złożony wniosek do RPWiK to zaznacza to na wniosku
- RCGW S.A. przygotowuje pismo o przyjęciu wypowiedzenia na konkretny dzień oraz wystawia fakturę roliczeniową
Zmieniły się dane osobowe Klienta (nr telefonu, adres itp.)
- Klient wypełnia Wniosek aktualizacyjny
- Klient dołącza do wniosku stosowne dokumenty na podstawie których RCGW S.A. wprowadzi zmiany do umowy (np. kserokopia dowodu osobistego, dokument z nadaniem numeru nieruchomości, orzeczenie sądu, kopie aktu zgonu lub inne) i które potwierdzają wnioskowaną zmianę
- Klient drukuje wypełniony wniosek wraz z kompletem dokumentów i dostarcza do siedziby RCGW S.A. (pocztą, osobiście, mailem)
- Jeżeli Klient życzy sobie aby RCGW S.A. przekazało złożony wniosek do RPWiK to zaznacza to na wniosku
- RCGW S.A. wprowadza wnioskowane zmiany do systemu, przygotowuje stosowny aneks do umowy o ile jest to niezbędne (zmiana adresu zamieszkania klienta, zmiana nazwiska, zgon jednego z właścicieli itp.) i wysyła do Klienta z prośbą o wypełnienie, podpisanie i odesłanie obu egzemplarzy do siedziby RCGW S.A.
- Po podpisaniu dokumentów przez RCGW S.A. Klient otrzymuje 1 obustronnie podpisany egzemplarz (dotyczy aneksu)
Informacja o stanie rozliczeń lub inne pytania
Klient dzwoni na numer telefonu osoby która podpisuje jego faktury: lista telefonów ZOK – jeżeli nie posiada faktury dzwoni na ogólny numer telefonu Zespołu Obsługi Klienta: 32 325 71 19