Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
Miejsce pracy: Tychy
Zakres obowiązków:
- rejestrowanie i wprowadzanie faktur do systemów zakupowych
- przygotowywanie i prowadzenie procesu zakupów w oparciu o obowiązujące w spółce procedury
- przygotowywanie umów w zakresie prowadzonych postępowań
- współpraca z działami merytorycznymi w zakresie przygotowywania postępowań o udzielenie zamówień
- archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań
Wymagania:
- wykształcenie wyższe administracyjne
- znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywność, odporność na stres i umiejętność pracy zespołowej,
- mile widziana znajomość prawa zamówień publicznych oraz umiejętność obsługi platformy zakupowej eB2B lub innej platformy zakupowej
- skrupulatność i obowiązkowość
Oferujemy:
- umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie zależne od efektów pracy
- bogaty zakres świadczeń z ZFŚS
- szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w sympatycznym i profesjonalnym zespole
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego w języku polskim pocztą elektroniczną na adres: rcgw@rcgw.pl lub złożenie w siedzibie firmy w Tychach al. Marszałka Piłsudskiego 12. Nadesłanych zgłoszeń nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Regionalne Centrum Gospodarki Wodno – Ściekowej S.A. w Tychach Al. Marszałka Piłsudskiego 12, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r., poz. 922). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 roku o ochronie sygnalistów, w Regionalnym Centrum Gospodarki Wodno – Ściekowej S.A. w Tychach wprowadzono od dnia 25.09.2024 roku „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Treść procedury dostępna jest do zapoznania się w ogólnodostępnym miejscu w siedzibie Spółki.