INFORMACJA O URUCHOMIENIU EBOKA

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. informuje, iż Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) jest  już dostępne dla wszystkich naszych Klientów pod adresem https://ebok.rcgw.pl/ords/r/ebok/e/logowanie

W eBOK można m.in. sprawdzić listę faktur oraz saldo swoich płatności z tytułu świadczonych usług,  można również opłacić rachunki oraz łatwo się z nami skontaktować.

 

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta daje również możliwość:

wglądu w bieżące i archiwalne dane rozliczeniowe,

dostępu do elektronicznej wersji dokumentów, takich jak umowy oraz wystawione faktury,

wglądu w listę faktur wraz z podziałem na zapłacone i niezapłacone ,

dokonanie własnej analizy ilości odprowadzanych ścieków oraz należności za zrealizowane usługi za pomocą wykresów,

wglądu w historię odczytów liczników,

prowadzenie korespondencji ze Spółką,

wglądu w swoje dane teleadresowe.

 

 Instrukcja założenia i rejestracji konta do systemu eBOK:

  • w celu internetowej rejestracji do Elektronicznego Biura Klienta (eBOK) wymagane jest podanie przez klienta następujących danych:

– numer identyfikacyjny (numer nabywcy z faktury),

– imię i nazwisko lub nazwa firmy,

– numer ostatniej faktury,

– adres e-mail.

  • podczas tworzenia konta w eBOK, tworzony jest profil Użytkownika i zostaje wygenerowane hasło jednorazowe oraz wysłany jest e-mail do klienta z informacją o możliwości logowania się. Po pierwszym logowaniu wymagana jest zmiana hasła.
  • w przypadku zapomnienia hasła prosimy o wybranie opcji „zapomniałem hasła”, a następnie wypełnienie e-maila podanego przy rejestracji konta eBOK , na który zostanie wysłane nowe hasło.
  • podczas pierwszego logowania będą Państwo proszeni o potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem: Regulamin eBOK.pdf.

 

Zapraszamy do korzystania z eBOK.


W przypadku problemów z zalogowaniem do eBOK prosimy o kontakt pod numerem telefonu 32 325 71 19 lub w formie e–mail na wskazany adres ibok@rcgw.pl

 

 

 

Wydrukuj stronę