Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. informuje, iż Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) jest już dostępne dla wszystkich naszych Klientów pod adresem https://ebok.rcgw.pl/ords/r/ebok/e/logowanie
W eBOK można m.in. sprawdzić listę faktur oraz saldo swoich płatności z tytułu świadczonych usług, można również opłacić rachunki oraz łatwo się z nami skontaktować.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta daje również możliwość:
– wglądu w bieżące i archiwalne dane rozliczeniowe,
– dostępu do elektronicznej wersji dokumentów, takich jak umowy oraz wystawione faktury,
– wglądu w listę faktur wraz z podziałem na zapłacone i niezapłacone ,
– dokonanie własnej analizy ilości odprowadzanych ścieków oraz należności za zrealizowane usługi za pomocą wykresów,
– wglądu w historię odczytów liczników,
– prowadzenie korespondencji ze Spółką,
– wglądu w swoje dane teleadresowe.
Instrukcja założenia i rejestracji konta do systemu eBOK:
- w celu internetowej rejestracji do Elektronicznego Biura Klienta (eBOK) wymagane jest podanie przez klienta następujących danych:
– numer identyfikacyjny (numer nabywcy z faktury),
– imię i nazwisko lub nazwa firmy,
– numer ostatniej faktury,
– adres e-mail.
- podczas tworzenia konta w eBOK, tworzony jest profil Użytkownika i zostaje wygenerowane hasło jednorazowe oraz wysłany jest e-mail do klienta z informacją o możliwości logowania się. Po pierwszym logowaniu wymagana jest zmiana hasła.
- w przypadku zapomnienia hasła prosimy o wybranie opcji „zapomniałem hasła”, a następnie wypełnienie e-maila podanego przy rejestracji konta eBOK , na który zostanie wysłane nowe hasło.
- podczas pierwszego logowania będą Państwo proszeni o potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem: Regulamin eBOK.pdf.
Zapraszamy do korzystania z eBOK.
W przypadku problemów z zalogowaniem do eBOK prosimy o kontakt pod numerem telefonu 32 325 71 19 lub w formie e–mail na wskazany adres ibok@rcgw.pl